Na provětrávané podlaze z Iglu, betonu a tepelné izolace a jejím dostatečném vyzrátí betonu jsem po penetraci betonu natavil hydroizolaci pod příčky.
Mezitím jsem si navezl materiál ze ze stavebnin DEK z Hradce Králové. Auto to zvládlo na jeden zátah, i když se mu 850 kg nelíbilo, ale Pašík B5 to zvládl.
První řádek tvárnic z Portfixu jsem dal do vápenocementové malty a řádně vyrovnal do vodováhy.
Dále stavba příček z takového materiálu to je merkur stavebnice pro dospělé.
Stavba z pórobetonu jde rychle s dostatečnou přesností stavby.




Galerie




Před stavbou příček z pórobetonu je dobré napenetrovat beton a navařit lepenku jako hydroizolaci.
Na lepenku nanést vapeno-cementovou maltu pro založení prvního řádku pórobetonových cihel. Doporučuji tvárnice pokročit vodou a pak řádně ustavit podle vodováhy na její místo v maltě.
Doporučuji nelepit tvárnice pórobetonu na boční zdi z jiného materiálu a nechat tam do 10.mm.mezeru kvůli roztažnosti materiálu. Odborníci tvrdí dilataci materiálu.

I mistr tesař se někdy utne.
Mě to také nevyšlo když dořezavate ze zbytků. Přeci to nevyhodim.
